Webinar: Endüstriyel Konnektörler ve Bağlantı Teknolojilerini Keşfedin - Ücretsiz Kaydol - 08 Mayıs 2024 11:00

Satış Sonrası Destek

Sadece satış süreçlerinde değil satış sonrası süreçlerinizde de sizlere destek olmaktayız.

Bizimle iletişime geçin

Satış Sonrası Destek

Günümüz iş dünyasında müşteri memnuniyeti işletmeler için en etkili ölçeklerden biridir. Satış sonrası destek, ürün veya hizmet satın alındıktan sonra müşteriye sağlanan teknik destektir.

Satış sonrası hizmetin niteliği sektöre ve ürüne bağlı olarak değişiklik gösterebilir. En yaygın satış sonrası hizmet türleri şu şekilde sıralanabilir:

  • Kurulum öncesi hizmetler (örneğin; kurulum kılavuzu)
  • Kullanıcı eğitimi
  • Garanti hizmetleri
  • Online destek
  • İade / değiştirme
  • Yedek parça desteği
  • Arıza tespit ve giderme
  • Bakım anlaşmaları
  • Yükseltmeler / güncellemeler

Şirketler, genellikle daha yüksek müşteri memnuniyeti, marka bağlılığı ve hatta kulaktan kulağa pazarlamaya yol açtığı için satış sonrası desteği bir iş stratejisi olarak kullanır. Satış sonrası destek süreçlerinde otomasyona yer verilmesi işleri kolaylaştırarak müşterilerle ilişkilerin kolaylıkla yürütülmesini sağlar.

Oskon Otomasyon sadece satış süreçlerinde değil satış sonrası süreçlerinizde de sizlere destek olmaktadır.

WhatsApp ile Hemen Ulaş!
Kullanıcı deneyimini geliştirmek ve web sitesi trafiğini analiz etmek için çerezleri kullanıyoruz. “Kabul Et” seçeneğine tıklayarak, web sitemizin Çerez Politikamızda açıklandığı şekilde çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz.